Понеділок, 23.09.2019, 20:59
ЗЕЛЕНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №38 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
ВІТАЄМО ВАС НА САЙТІ ЗЕЛЕНІВСЬКОЇ ШКОЛИ №38 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Меню сайту
Наше опитування
Мій улюблений предмет :)
Всього відповідей: 193
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
   

 

Оголошення!!!

Запрошуємо до дитячого оздоровчого центру "Юнга", де кожна дитина під час літнього відпочинку знайде для себе багато цікавого та отримає незабутні враження!

ІV зміна: 24.07.19-08.08.19

V зміна: 10.08.19-23.08.19

За більш детальною інформацією та бронюванням путівок звертайтеся за телефонами: (0552) 27-65-14, (099) 032-63-93, (095) 500-87-69

Шановні діти, батьки, учителі!

Національна дитяча "гаряча" лінія

116 111

безкоштовна, анонімна та конфіідеційна

Консультування: по будням з 12 до 20 години

в суботу з 12 до 16 години

щодо профілактики злочинності та насилля в дитячому середовищі

 

 

Шановні батьки майбутніх першокласників!

Ми пропонуємо вашій увазі детальну інформацію щодо навчання дітей за наступними програмами:

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА "РОСТОК"

Основна ідея програми - створення умов поетапного розширення системи зв'язків дитини, в яких розкриваються його індивідуальність, створення передумов для розширення його досвіду і реалізації власних потреб і інтересів. Звідси і назва програми "Росток" - зростання, розвиток. Розвинений учень сьогодні, який він? Які моральні цінності створюють основу духовно-моральної свідомості молодого покоління сьогодні? На ці і інші питання відповідає ця програма. Ось вже сьомий раз я навчатиму дітей за розвиваючою програмою "Росток".

 

Вікно в реальний світ

Базові предмети "Ростка" - математика і природничі науки.

Математика, що викладається по цій системі, дуже відрізняється від класичного шкільного предмета, оскільки учать її по "зошитах Петерсон". Ці спеціальні посібники, створені педагогом Людмилою Петерсон, а потім допрацьовані Тамарою Пушкарьовою, які навіть зовні не схожі на звичайні підручники, оскільки в них діти можуть малювати і розв’язувати завдання. І діти, виконуючи завдання в ігровій формі, отримують базові знання і по інших предметах.

"Йдеться не лише про підручники, а і про технологію, яка дозволяє по-іншому організовувати процес навчання, - розповідала Людмила Петерсон в одному з інтерв'ю. - І технологія ця полягає в тому, що учитель не пояснює дитині : "Я знаю, а ти - ні, тому я тобі розповім", а допомагає побачити проблему і самому додуматися до її рішення. І математика тут - це усього лише той матеріал, на якому ми тренуємо здібності дітей до пошуку, до творчості, до спілкування.

Добрих результатів досягають учні при вивченні математики. Це найулюбленіший їх предмет, незважаючи на його складність. Програма побудована так, що кожен учень активно включається в пізнавальну діяльність, намагається самостійно відкрити нові знання, дійти до істини, знайти правильне рішення, проявити свої здібності. Іншими словами, в учнів формується готовність до саморозвитку.

"Навколишній світ"

Дитина років до десяти ще не ділить світ на математику, фізику, хімію, а сприймає його в комплексі, як єдиний організм. Ось і цей предмет побудований як комплексний, де інтегровані такі науки як біологія, хімія , фізика. Такі інтеграційні курси дають можливість відразу ж дати загальну цілісну картину світу, а потім вивчати і його деталі.

У "Ростку" кожен учбовий предмет розглядається як "вікно" в реальний світ. Немає "світу математики", а є "вікно математики" в реальний світ. Принцип "вікна" дозволяє осягати єдиний світ з різних сторін, бачити різні його грані.

Програма побудована так, що кожен учень активно включається в пізнавальну діяльність, намагається самостійно відкрити нові знання, дійти до істини, знайти правильне рішення, проявити свої здібності. Іншими словами, в учнів формується готовність до саморозвитку, що є необхідною умовою подальшої самореалізації у дорослому житті.

 

Шановні батьки!

Якщо ви вважаєте, що Ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою – ми чекаємо на Вас.

 

До уваги батьків та громадськості!

Пропонуємо Вам реквізити розрахункових рахунків для надходження коштів на розвиток школи:

Одержувач: ХБФ "Добра справа"

Код ОКПО: 39911566

Банк: ПАТ "Сбербанк"

МФО 320627

Р/р 26004013040032

Призначення платежу: благодійний внесок на розвиток матеріаьно - технічної бази Зеленівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №38 ХМР

або

благодійний фонд при Управлінні освіти (централізована бухгалтерія)

31552382235762

Рекомендації батькам з наукової організації праці школярів

1. Сприяйте і постійно контролюйте роботу своїх дітей.

2. Визначте постійне місце учня. Де б йому зручно було виконувати домашні завдання.

3. Стежте, щоб учень вчасно йшов до школи і своєчасно
повертався, контролюйте, чи не було спізнень, пропусків.

4. Вимагайте, щоб учень сідав за уроки у передбачений режимом час, працював сумлінно. Після кожних 30 хвилин, 10 хвилин
необхідно відпочивати.

5. Не відривайте школяра від роботи підчас виконання д/з,вимкніть радіопередавач, телевізор; не дозволяйте іншим заважати йому в роботі.

6. Перевіряйте виконані письмові роботи. Нехай учень
розповість вивчене своїми словами, відповість на запитання.

7. Майже кожного дня проглядайте щоденник учня, перевіряйте,чи всі уроки у нього записані, які зроблено зауваження.

8. Виховуйте любов до навчання і школи. Повагу до вчителя,старших.

9. Не критикуйте при дітях учителя, школу; про помічені
недоліки в роботі вчителя, кажіть самому вчителю або директору школи.

10. Частіше розмовляйте з дитиною про те, що було в школі цікавого. Що заважає їй краще вчитися, давайте поради, діліться з нею своїми досягненнями в роботі.

11. Один-два рази на місяць відвідуйте школу. Розмовляйте
з учителями. Класними керівниками про успішність і поведінку учня, дотримуйтесь їхніх рекомендацій.

12. Обов'язково відвідуйте всі батьківські збори, лекції,користуйтеся даними вам порадами, допомагайте у роботі батьківського комітету.

 

 

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Можливі причини складностей у навчанні дітей:

 

Дитина нездорова.
Учень швидко стомлюється, а регулювати свій темп неспроможний.
Батьки не вміють допомогти учневі або ставляться до нього як до підлітка (пояснять лише раз, вважаючи, що цього досить) або як до малюка — повторюють те саме безліч разів.
Дорослі не вміють зацікавити дитину навчальною працею як захопливою грою.
Дитина не в змозі уважно працювати в школі і вдома, оскільки навчальна завантаженість для неї непосильна (не звикла працювати).
Батьки надто пригнічують учня погрозами й покараннями. Не вміють своєчасно схвалити й підбадьорити маленьку людину.
Дорослі не вміють чітко пояснювати, давати ділові поради.
Батьки не дотримуються принципу єдності вимог у навчанні: кожен нав'язує дитині свій стиль роботи.



Поради батькам, що допомагають дітям учитися


Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес — найкраща з мотивацій.
Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант завдання.
Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини.
Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.
У заняттях з дитиною треба знати міру. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена. Спробуйте визначити межі витривалості дитини, збільшуйте тривалість занять щоразу на невеликий відрізок часу.
Бажано використовувати ігрову форму занять, оскільки діти погано сприймають чітко регламентовані, повторювані, монотонні заняття.
Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слова підтримки, частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість тощо. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу самооцінку.

 

 

Батьки‚ чи готові ви до школи?

В дошкільному дитинстві відбувається інтенсивний розвиток усіх пізнавальних психічних процесів, які в подальшому виступають першоосновою готовності дитини до школи‚ і найбільша роль у цей період в розвитку та становленні дитини належить батькам. Саме вони мають забезпечити своєму малюку найбільш сприятливі умови для розвитку і серйозно «працювати» в цьому напрямку, якомога частіше спілкуючись з дитиною. Чим раніше починається така взаємодія батьків з дітьми‚тим краще‚але хочемо зазначити: ніколи не пізно почати таку батьківську «роботу».

Щодо питання підготовки дітей до навчання можна виділити один з його аспектів: «Як можуть батьки допомогти дитині в підготовці до школи?»

Окреслимо кілька конкретних порад‚ які хоча й не охоплять цього багатогранного питання, але все ж таки допоможуть дорослим.

  1. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже діти вчаться мови‚ наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.Ваша дитина обов’язково буде говорити так‚ як Ви.
  2. Дитина успішніше засвоює мову в той момент‚ коли дорослі слухають її‚ спілкуються з нею‚ розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене Вами в дошкільний період‚ суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
  3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.
  4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою‚ безпеки та любові.
  5. У кожної дитини свій темперамент,свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність.
  6. Ставте для себе та для дитини реальні цілі. Ведіть і спрямовуйте її‚ але не підштовхуйте.
  7. Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити‚ слухати, торкати руками‚ куштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
  8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки‚ аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати‚ малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі‚ зображення тощо.
  9. Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини. Гра — це провідна її діяльність, це її робота. Л.С.Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».

10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10—20, але їй вкрай необхідно розуміти і знати‚ з яких чисел можна скласти 5, а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам’ятовування.

11. Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги‚ мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор‚ головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

12. Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і дотримуйтеся його виконання обов’язково (всі члени родини).

13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.

14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку усіх членів родини.

15. Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно і доводьте
це до її відома.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Copyright MyCorp © 2019